< Clienții tăi te așteaptă online. Tu ce mai aștepți? >

MARKETERIO, SERVICII COMPLETE DE MARKETING DIGITAL

Alege cea mai eficientă cale de a ajunge la publicul tău. Tu alegi destinația, noi construim punțile.
Vei descoperi cum marketing-ul digital poate funcționa într-un mod spectaculos pentru tine.
Marketerio este o agentie de marketing online, care se concentreaza pe calitate si rezultate concrete. Echipa noastra este formata din specialisti in marketing online, social media, web design, email marketing,  branding, design grafic, a caror experienta poate deveni pentru firma dumneavoastra un avantaj major de piata.

< Am selectat câteva dintre proiectele noastre >

PORTOFOLIU MARKETERIO

< Suntem la dispoziția ta! >

DATE DE CONTACT

Str. Alecu Russo, Nr. 13-19, Sector 2, Bucuresti

(+4) 0773 858 861

SEO (Search Engine Optimization)
notiuni introductive seo

Ce este SEO (search engine optimization)?

Termenul SEO se referă la procesul de optimizare a unui site web pentru motoarele de căutare. SEO este procesul de depunere a eforturilor pentru a îmbunătăți clasarea unui site web sau a unui conținut de pe Google.

Principala distincție între SEO și publicitatea plătită este că SEO implică o clasare „organică”, ceea ce înseamnă că nu trebuie să plătești pentru a fi în acel loc. Cu alte cuvinte, optimizarea motorului de căutare este procesul de îmbunătățire a unei bucăți de material online, astfel încât să apară în partea de sus a paginii unui motor de căutare atunci când cineva caută ceva pe Google.

De ce este important SEO?

Majoritatea traficului de pe site-ul web provine din rezultatele căutării organice Google. Cu alte cuvinte, căutarea organică generează mai mult trafic decât toate celelalte surse de trafic combinate. Sute de semnale sunt folosite de Google și de alte motoare de căutare pentru a determina ce pagini să se claseze. Acțiunea de a întări aceste semnale pentru a obține un rang mai înalt în rezultatele căutării organice este ceea ce înseamnă SEO.

Dacă doriți ca potențialii clienți să vă găsească online, trebuie să vă poziționați la un nivel înalt. Deci, care sunt opțiunile? Care este cel mai bun mod de a începe cu SEO? Alternativ, cum începeți cu SEO pe un site web nou-nouț? Iată câțiva pași importanți de luat în considerare:

  1. Instalați un plugin

Modulele de extensie pentru sistemele de gestionare a conținutului, browsere și soluții software sunt cunoscute sub numele de pluginuri SEO. Un plugin SEO adaugă noi sarcini și funcționalități software-ului sursă care afectează optimizarea motorului de căutare, analiza site-ului, marketingul online și alți factori.

Un tip de plugin ar fi Yoast SEO. Cu condiția ca site-ul dumneavoastră să fie pe WordPress, instalarea Yoast SEO ar trebui să fie primul pas în strategia dumneavoastră SEO.

Prin simpla instalare pe site, Yoast SEO se va ocupa imediat de mai multe dificultăți tehnice SEO. În afară de aceasta, acest plugin vă va ajuta să vă construiți site-ul web în așa fel încât acesta să fie înțeles și clasat de Google.

  1. Obțineți primul link

Google trebuie să fie conștient de faptul că site-ul dumneavoastră web există. De asemenea, veți avea nevoie de cel puțin un link extern către site pentru ca Google să fie la curent cu noul site.

Motivul pentru aceasta este că Google “crawls” pe internet. El caută link-uri și înregistrează toate paginile web pe care le vede în index, care este o bază de date masivă. Deci, veți avea nevoie (cel puțin) de un link extern pentru a intra în acel index. Astfel, asigurați-vă că ați preluat acea adresă URL dintr-o sursă terță parte!

  1. Decide la ce vrei să te clasezi

Asigurați-vă că site-ul dumneavoastră web atrage publicul corect. Cine sunt clienții? Pentru cine ați făcut acest site? Când căutați pe Google, ce termeni utilizează consumatorii dumneavoastră? Care este intenția lor de căutare și ce tip de conținut caută? Aflați tot ce puteți despre publicul țintă.

Această etapă este denumită de SEO ca cercetare de cuvinte cheie (keyword research). Aceasta este o perioadă crucială și dificilă. Există numeroase instrumente disponibile pentru a ajuta la cercetarea cuvintelor cheie. Unele dintre aceste instrumente sunt gratuite, în timp ce altele sunt destul de costisitoare. În timp ce aceste instrumente vă vor ajuta în faza dificilă a cercetării cuvintelor cheie, rețineți că nu puteți externaliza cercetarea cuvintelor cheie către un instrument. Trebuie totuși să vă gândiți singuri și să luați în considerare publicul țintă, precum și termenii de căutare pe care îi utilizează. Alocați timp pentru această fază. Este crucială.

  1. Stabiliți obiective realiste

Este dificil pentru un nou site web să obțină la început un clasament ridicat. Site-urile mai vechi au o istorie, și-au stabilit autoritatea și au un număr mare de linkuri către ele. Va trebui întotdeauna să aveți răbdare atunci când vine vorba de obținerea unui nou site pentru clasament. De asemenea, rețineți că unii termeni de căutare nu vor fi la îndemâna unui nou site din cauza concurenței excesive.

Dacă tocmai ați început să utilizați site-ul dumneavoastră web, încercați să vă concentrați pe cuvinte cheie cu coadă lungă (long-tail keywords). Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt cuvinte cheie mai lungi și mai precise decât cuvintele cheie populare și au o concurență semnificativ mai mică.

  1. Link-uri interne

Link-urile sunt urmărite de Google. Google urmărește linkurile de pe site-ul dumneavoastră web, precum și link-ruile dumneavoastră interne. El accesează cu crawlere site-ul dumneavoastră, urmând structura de link-uri interne a site-ului. Această structură funcționează ca un ghid pentru Google. Verificați dacă structura link-urilor interne este în ordine. Acest lucru vă va ajuta când vine vorba de clasare. Deci, gândiți-vă la ce pagini sunt cele mai importante pentru site. Pentru ce pagini doriți să vă clasați? Asigurați-vă că aceste pagini au cel mai mare număr de linkuri interne care trimit către ele.

  1. Începeți să creați conținut

Trebuie să aveți conținut pentru a fi clasat. Scrierea de conținut fantastic pentru toți termenii de căutare pentru care doriți să fiți observați este un pas crucial în modul de a începe cu SEO. Trebuie să aveți conținut bun pentru a fi clasat. Scrierea de conținut fantastic pentru toți termenii de căutare pentru care doriți să fiți observați este un pas crucial în modul de a începe cu SEO.

Astfel, asigurați-vă că folosiți cuvintele pentru care doriți să fiți găsi atunci când scrieți. Folosiți-le în titlurile textului dvs., precum și la început și concluzie. Ar trebui să vă optimizați titlul SEO și meta descrierea după ce ați terminat de creat materialul.

  1. Nu uitați de link-urile externe

Linkurile externe sunt cruciale pentru ca site-ul dumneavoastră să se claseze bine în acele motoare de căutare. Scrieți conținut pe care alții vor dori să îl împărtășească cu prietenii. Ideile originale și materialul util vor crește probabilitatea ca oamenii să dorească să-l împărtășească.

Care sunt beneficiile utilizării SEO?

Beneficiul cel mai răspândit al SEO este clasamentul îmbunătățit. Totuși, clasamentele sunt doar produsul final al SEO. Multe dintre adevăratele avantaje SEO sunt legate de trafic:

  1. Mai multe rezultate de trafic provin de la SEO – Deoarece majoritatea oamenilor au tendința de a da click pe unul dintre primele câteva rezultate ale căutării, clasarea mai mare generează de obicei mai mult trafic către site-ul dumneavoastră web.
  2. SEO duce la trafic constant
  3. SEO duce la trafic „gratuit” – Spre deosebire de plata pentru anunțuri, traficul de căutare este gratuit. Acesta este un avantaj destul de mare, deoarece anunțurile de pe motoarele de căutare pot fi costisitoare.

Author

Admin

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.