Dacă ați cautat agenții de marketing din zona dvs., probabil ați observat că multe dintre ele sunt specializate într-o anumită zonă. Unele agenții, de exemplu, se prezintă ca specialiști în SEO, în timp ce altele se concentrează pe social media sau web design.
Unele companii, pe de altă parte, se prezintă ca fiind capabile să facă tot ce este necesar pentru a vă promova afacerea online. Aceste agenții se referă de obicei la ele însele drept agenții de „ marketing cu servicii complete”.
Ce este marketingul full-service sau cu servicii complete?
Este posibil să fi auzit termenul „marketing cu servicii complete” sau “full-service marketing” dacă operați o afacere și căutați un sprijin suplimentar cu planul dumneavoastră de marketing. Dar, exact, ce presupune această frază? Este posibil să nu știți sigur ce activități de marketing ar trebui incluse într-un pachet de marketing și, mai semnificativ, cum vă pot ajuta compania.
O agenție de marketing cu servicii complete, în esență, este una care oferă toate tipurile de comunicări de marketing. Acest lucru ar putea varia de la activități de marketing specializate, cum ar fi social media marketing, email marketing și SEO tehnic, până la formularea unei strategii de marketing cuprinzătoare. O firmă cu servicii complete ar trebui să vă poată ajuta cu orice solicitări de marketing pe care le aveți.
Este destul de îndoielnic că un manager de marketing intern va fi capabil să realizeze toate lucrurile ce țin de marketing fără ajutorul unei terțe părți. Și dacă poate, probabil va trebui să plătiți zeci de mii de lei pentru aceste procese. Cu o agenție cu servicii complete, veți avea acces la o varietate de experți în toate domeniile marketingului. Un “full-service marketing”, o agenție de marketing este mai accesibilă (când vine vorba de bani) decât un manager de marketing intern, deține informații mai bune în toate formele de marketing, flexibilitate. De asemenea, aveți posibilitate de a-ți construi propria relație cu agenția ta și veți avea liniștea sufletească știind că marketingul este îngrijit, permițându-vă să vă concentrați asupra altor probleme de afaceri.
Desigur, angajarea unei agenții de marketing cu servicii complete nu înseamnă că trebuie să vă înscrieți pentru fiecare serviciu pe care îl oferă. O agenție eficientă de marketing digital va răspunde strategiei companiei și obiectivelor specifice. Dar haideți să vedem împreună care ar fi lucrurile de care s-ar ocupa o agenție de marketing full-service:
- Design-ul Logo
Una dintre cele mai semnificative părți ale unei strategii de marketing cu servicii complete este crearea logo-ului. Din păcate, este și zona în care vedem frecvent oameni care petrec cel mai puțin timp. Logo-ul firmei ar trebui să reflecte cine sunteți, ce faceți și ce reprezentați. Cu toate acestea, logo-ul este semnificativ pentru companie, deoarece transmite proprietatea, calitatea și idealurile. Este atașat pe produsele firmei, cărțile de vizită, site-urile web, rețelele sociale și, cel mai important, în creierul clienților dumneavoastră
- Design-ul Website
De prea multe ori, vedem companiile să construiască site-uri web al căror scop principal este să ofere vizitatorilor informații. Adresa, orele de funcționare și numerele de telefon sunt date într-un mod logic și evident. Deși acest lucru îndeplinește cel mai de bază rol al unui site web – de a educa utilizatorii – acesta nu atinge potențialul său maxim. Care este obiectivul utilizatorului? Ce anume caută? Dacă nu puneți aceste întrebări, pierdeți ocazia de a interacționa cu utilizatorii dumneavoastră într-un mod adecvat. O agenție de marketing cuprinde și acest aspect în “full-service”
- Crearea de conținut
Crearea de conținut care este relatabil, cât și valoros este o parte importantă pentru a face site-ul dumneavoastră să interacționeze într-un mod pozitiv cu clienții. Pentru crearea de conținut este necesară mai mult decât simpla explicare a narațiunii companiei dumneavoastră. Ar trebui să atragă interesul clienților până la punctul în care aceștia pot vedea cum firma dumneavoastră îi poate ajuta să reușească. Agențiile de marketing creează o strategie de conținut și un program de producție adaptat nevoilor dumneavoastră specifice de afaceri.
- Optimizare motor de căutare (SEO)
Site-urile web sunt create cu SEO în minte de către agențiile de marketing. Aceștia se asigură că roboții pot citi site-ul web la fel de ușor ca un potențial client, respectând standardele web și cele mai bune practici.
- Publicitate Pay-Per-Click
Pay-Per-Click (PPC) este o strategie de marketing în care un agent de publicitate (dumneavoastră) plătește un editor (Google) de fiecare dată când un utilizator face clic pe anunțul său web. În cele din urmă, se rezumă la o întrebare: care este valoarea unui client nou? Dacă plătești 1 leu pentru un clic și vizitatorul cheltuie 100 de lei, ai obținut o rentabilitate decentă a banilor tăi. Agențiile de marketing folosesc analize pentru a descoperi sursele de trafic cel mai probabil să se convertească în clienți și să creeze campanii de marketing cu servicii complete pentru a crește acei utilizatori.
- Marketing de comerț electronic
Aveți un site web în care vă vindeți produsele? Dacă acesta este cazul, probabil că faceți deja marketing de comerț electronic doar promovându-l. Un plan eficient de marketing pentru comerțul electronic va spori gradul de cunoaștere a brand-ului, captarea potențialilor clienți și veniturile pentru compania dumneavoastră.
- Analiză / urmărire
Pentru a determina succesul campaniei publicitare, firmele de marketing urmăresc și evaluează analizele. Acest lucru nu numai că permite companiilor să-și urmărească rentabilitatea investiției, ci le oferă și o perspectivă asupra evoluțiilor și tendințelor pieței. Observarea schimbărilor economice le permite să facă judecăți mai bine informate, rezultând într-un marketing mai eficient. Datele pot fi fragmentate și divizate folosind o varietate de instrumente și aplicații. Echipele de marketing înțeleg cum să transforme datele în articole care pot fi acționate, ducând la creșterea veniturilor. Companiile pot achiziționa clienți noi în timp ce dezvoltă relații pe termen lung cu cei existenți, utilizând analize pentru a prezice tendințele de marketing.
Așadar, gama de servicii oferite de o agenție “full-time service marketing” este cel mai important avantaj al său. Deoarece agenția vă va pune la dispoziție mințile creative și specialiștii digitali necesari pentru dezvoltarea afacerii dvs., iar dvs. nu va trebui să vă faceți griji cu privire la găsirea oamenilor care să facă toate aceste lucruri. Acest lucru vă asigură că fiecare aspect al strategiei dumneavoastră de marketing este pe drumul cel bun. Nu este nevoie să coordonați fluxurile de lucru între diferite echipe sau să gestionați comunicarea între ele. Nu va trebui să vă faceți griji cu privire la operațiunile de zi cu zi, deoarece agenția se va ocupa de toate!
Vă gândiți să angajați o agenție de marketing online cu servicii complete?
Există multe aspecte diferite ale marketingului online și toți trebuie să lucreze împreună pentru a crea un brand consistent. Când lucrați cu o agenție cu servicii complete, puteți fi sigur că strategia dvs. este consecventă și coezivă.
Marketerio este o agenție de marketing pe internet cu servicii complete și ne-ar plăcea să vă ajutăm să vă dezvoltați afacerea cu web. Contactați-ne astăzi pentru a vorbi cu un strateg despre modul în care echipele noastre vor colabora pentru a obține cel mai bun ROI posibil pentru investițiile dvs. online.