Procesul de a începe o afacere poate fi unul complicat și poate consuma foarte mult timp. Nu poți face totul singur, de la diferite operațiuni la bani, până la publicitate. În plus, dacă doriți să vă construiți afacerea prin atragerea unui număr mare de vizitatori pe web, nu puteți trece cu vederea nevoia unei firme de marketing. Marketingul digital este o abordare esențială a afacerii care vă poate crește rapid expunerea. Pur și simplu spus, dacă dețineți o afacere, aveți nevoie de clienți. Fără clienți, nu există niciun motiv să te ridici din pat dimineața, să conduci până la birou, să aprinzi luminile, să faci dai salarii și să desfășori toate celelalte activități pe care trebuie să le desfășoare proprietarii de afaceri. Și atunci, obținerea acestor clienți este una dintre cele mai dificile sarcini cu care se confruntă zilnic întreprinderile și, datorită dificultății și importanței acestei sarcini, toate întreprinderile trebuie să aibă un plan de marketing eficient pentru a supraviețui și a se extinde în continuare.
De ce ar trebui să angajezi o agenție de marketing? Ei bine, este imposibil să știi tot ce este de știut. Acesta este motivul pentru care angajarea unei agenții are un bun sens în afaceri; plătiți pentru expertiza profesioniștilor. Decât să pierdeți dumneavoastră timp în ceva care nu știți exact cum va evolua, este mai bine să vă puneți pe mâna experților dacă doriți cu adevărat o creștere reală a afacerii și dacă dispuneți de o investiție în această privință.
Este tentant să oferi cuiva un rol de marketing ca supliment la locul de muncă. Poate că este atribuit unui agent de vânzări sau unui manager de birou. Acesta este un început, dar nu există nicio modalitate prin care „marketer-ul” să poată să facă vreodată tot ce trebuie să facă pentru a obține o creștere puternică a afacerii. Marketingul este o slujbă cu normă întreagă.
O agenție va fi un specialist în domeniul său. Membrii unei agenții vor avea acces la expertiză internă pe probleme mai fine și vor avea mai multe cunoștințe agregate decât orice proprietar / manager. Proiectarea grafică, SEO și dezvoltarea site-urilor web, rețelele sociale, redactarea și alte discipline de marketing sunt toate acoperite de o agenție de marketing.
Mulți spun că e mai bine să se angajeze o singură persoană care să se ocupe decât o agenție. Cei mai mulți proprietari de afaceri nu au o bază semnificativă ca să poată facă o comparație și se bazează pe o abordare primitivă de luare a deciziilor. În multe circumstanțe, proprietarii de afaceri vor compara salariul de bază (oferit unui angajat) față de o ofertă cu plată pe oră pentru o firmă de marketing și vor concluziona că un costul orar este alternativa mai scumpă. Aceasta este o gafă imensă…
Mulți proprietari de afaceri nu iau în considerare cheltuielile complete cu angajarea și întreținerea angajaților. Costurile scufundate ale găsirii personalului perfect, precum și faptul că multe sarcini de marketing necesită instrumente software scumpe, care costă bani, probabil că vă vor face să credeți că nu este tocmai ieftină opțiunea angajării unei singure persoane.
Există încă un aspect de luat în considerare pe lângă costul de bază al angajării unui angajat. Găsirea unei persoane care să dețină toate talentele necesare pentru a vă realiza strategia ar fi de asemenea, extrem de dificilă.
Și atunci rămâne opțiunea angajării unei agenții de marketing. A lucra cu o agenție de marketing experimentată are multe avantaje, printre care: expertiză cu nișa de piață, experiență în executarea planurilor de marketing, economii de bani prin angajarea în funcție de nevoile dumneavoastră specifice, nu este necesară pregătirea angajaților, planul de marketing este executat imediat, este posibil ca angajatul să aibă nevoie de timp pentru a crește, în timp ce firma de marketing este pregătită din start, evitați coșmarurile HR, fără costuri suplimentare, avem numai deduceri fiscale, nu obligații fiscale, eficiență pentru proiecte pe termen scurt și urgente.
Când ar trebui să apelați la o agenție?
Am vorbit deja despre motivele pentru care ar trebui să angajați o agenție de marketing și sunt clare. Pentru mai puțin decât costul unei echipe interne, aveți acces la cunoștințe de specialitate și la o echipă a cărei singură misiune este să se concentreze asupra a ceea ce știu să facă mai bine!
Iată câțiva indicatori sau semne de alarmă care vă spun că este momentul să sunați o agenție de marketing:
- Când vânzările și creșterea stagnează
Ceva trebuie să se întâmple dacă o firmă stagnează, creșterea este în scădere și vă petreceți majoritatea timpului stingând focurile mai degrabă decât să fiți productivi. Există o varietate de factori care pot împiedica vânzările și creșterea: marketingul ineficient, un serviciu slab pentru clienți sau o gestionare deficitară sunt toate posibilități.
- Când nimic nu este la locul lui
Munca este un mediu cu ritm rapid. Aproape întotdeauna, există multe sarcini care trebuie îndeplinite în același timp. Este normal ca lucrurile să cadă între crăpături sau, mai rău, să rămână incomplete. Când sarcinile cruciale nu sunt finalizate, este necesar să solicitați asistență. Deoarece agențiile sunt specializate într-un anumit domeniu, pot merge rapid la muncă.
- Când ambițiile tale depășesc capacitatea ta
Întreprinderile pot avea obiective pentru viitor pe care nu le pot atinge cu resursele lor actuale. Cum ar fi o lipsă de personal sau o lipsă fundamentală de înțelegere a modului de realizare a acestor obiective. Dacă nu aveți ceea ce aveți nevoie, o agenție vă poate oferi sau vă poate ajuta să îl descoperiți.